Vi erbjuder 30 dagar öppet köp
Ibland händer det att du eller mottagaren av någon anledning inte blir nöjd med presentens innehåll och det är också anledningen till varför vi erbjuder 30 dagar öppet köp.
Det gäller även om du har öppnat paketet eller råkat skada presentförpackningen. Produkten måste dock vara i oförändrat skick. Efter mottagen och godkänd retur kommer återbetalning att ske inom 30 dagar, från det att vi tog emot returen.
Skicka ett mejl till retur@paketleken.se och förklara att du ångrat ditt köp och invänta konfirmation från oss innan du skickar tillbaka paketet.
Returer ska återsändas till följande adress:
Paketleken AB
C/O Almroths Express & Åkeri AB
Linnégatan 22
602 23 Norrköping
När du gör en retur till oss betalar du som kund returkostnaden. Priset baseras på fraktbolagets porto-tabell och varierar beroende på produktens volym och vikt.
Du väljer själv ifall du vill skicka paketet med spårbarhet eller inte. Vår rekommendation är att du skickar det med spårbarhet eftersom du som kund är ansvarig för paketet tills dess att det har nått vår returavdelning. Om du behöver hjälp att välja retursätt så kan du alltid fråga postombudet om hjälp.
Har du mottagit din order och något gått sönder under leveransen hjälper vi dig så klart. Reklamation av skadad produkt ska göras senast 2 månader efter att den skickats från oss. Mejla oss en bild på produkten med en beskrivning till reklamation@paketleken.se. En bedömning kommer att göras om produkten är i ofullständigt skick och om så är fallet skickas en ny produkt ut till dig. Vi kan inte garantera att den aktuella produkten finns i lager, utan en annan produkt kan komma att skickas ut som ersättning. I reklamationsärenden står vi för returkostnaden.